SERVICE

Bij Husol wordt Service nog met een hoofdletter "S" geschreven. Service betekent bij ons ondersteuning in het hele proces rondom zonwering en rolluiken. Dat begint bij het feit dat onze dealers kunnen terugvallen op onze expertise, die we decennialang hebben opgebouwd en eindigt bij een gedegen nazorg. Of het nu gaat om advies vooraf, het meedenken in oplossingen, het produceren en leveren, of het bieden van ondersteuning achteraf, Husol staat haar klanten met raad en daad terzijde.

"Bij Husol werken we met liefde voor ons vak. Dat doen we al jaren, met elkaar. Met trots kunnen we zeggen dat de medewerkers allemaal met de neus dezelfde kant op staan. Dat merk je als je ons belt, dat merk je als je hier binnenloopt, ook op de werkvloer. De jarenlange ervaring maakt ons niet blind voor nieuwe ontwikkelingen; we lopen graag voorop als het aankomt op het toepassen van de nieuwste technologische ontwikkelingen. Gebruik ons rustig als vraagbaak, ook dat waarderen we."

Peter van der kamp
Mede-Eigenaar Husol

Garantie

De garantie die Husol biedt, beperkt zich niet tot de producten. Bij ons heeft u als gewaardeerd dealer ook de garantie dat wij u terzijde staan wanneer dat nodig is. Onze mensen zetten zich persoonlijk in voor u, om ervoor te zorgen dat u succesvol kunt zijn. Uw succes is immers ons succes.

Bezorging

Bij Husol zijn we, net als u, trots op de producten die we leveren. Met de grootste zorg en aandacht produceren wij de producten die u als dealer verkoopt. Daarom vinden wij het niet meer dan logisch dat we er ook voor zorgen dat onze producten uw bedrijf, of het adres van uw klant in perfecte staat bereiken. Naast een goede verpakking maken we gebruik van eigen transport. Onze chauffeurs behandelen de producten met dezelfde zorg als onze productiemedewerkers. Met dezelfde zorg waarmee u uw producten bij de eindgebruiker monteert.

Ondersteuning

Onze support gaat net even dat stapje verder. Wij helpen u graag met alle zaken die komen kijken bij het uitbrengen van een gedegen advies. Als wij productietechnisch iets kunnen verbeteren, zodat het product nog meer tot zijn recht komt bij de eindgebruiker, dan doen wij dat. Zit u met problemen op locatie, waar u zelf niet uitkomt? We komen graag ter plekke om samen naar de beste oplossing te zoeken. Husol ziet haar dealers als volwaardige partners namelijk. Met de juiste ondersteuning kunnen we samen bergen verzetten.

Training

Het behoeft geen nader betoog dat investeren in uw personeel uiteindelijk voordeel oplevert. Door goede training te krijgen, verkoopt u beter en sneller, verloopt de montage soepeler en wordt er een belangrijke bijdrage geleverd aan de professionele uitstraling van uw bedrijf. Daarom steekt Husol graag tijd in haar klanten; het bespaart uiteindelijk tijd, geld en ergernis wanneer iedereen goed beslagen ten ijs komt. Het allerbelangrijkste is natuurlijk het goede gevoel dat de eindklant overhoudt, wanneer het hele traject meer dan professioneel is verlopen.